21 Mart 2016 Pazartesi

OSCAR 2016 RED CARPET // KIRMIZI HALI


Bir kırmızı halıda herkes jilet gbi olsa nolur acaba?

Ülkede yaşanan tatsız olaylardan ötürü uzun süredir yazamadım yazıyı içimden gelmedi. 1 haftadır taslak olarak bekliyor yazı. Neyse günlerden pazar (pazartesi oldu) artık yazayımda bitsin dedim.

Alicia Vikander

Acaba kıza Oscar olduğu son dakika falan söylenilmiş. Hani evdeki yorganı arkadan tokayla tutturup gelmiş gibi. Zaten sıfır sempatiklik. Ütüsüz çirkin sarılı bir yorganın içinde. Ben daha ne diyim zaten olağan üstü kem gözümle saçlarına baktım daha laf etmeden geçiyorum.

Brie larson

Bu gece bütün saçlara kem gözle baktım. Kız bir blue bead falan takaydınız hdfvjfvdg :D Şimdik gelelim kırmızı halıda seni gömeceğim yöne. OK. Şimdi canım o üst bölgedeki tüller nedir yani ıh. Hadi anladık böyle golden globe, oscar fln kısa elbiseyi basitlik olarak görüyü yasak fln giyemiyonuz okey bacım ama o basit tüller nedir.

Cate Blanchett 

Maşallah hocam maşallah. Allah sahibine bağışlasınç O çiçek böcekleri pek beğenemediydim ama gecenin en cool beybilerinden biri.

Charlize Theron

Şimdi beğendim mi  beğenmedim mi bilemedim açıkçası.Ama çok cool gözüküyo. O kolye çok kendi başına hareket ediyo gibi geldi ama olsun. Güzel olmuş ya ben niye bir şey arıyosam güzel işte cillop gibi kadın.

Heidi Klum

Muhtemelen kendisini baba evinde prenses gibi hissediyor ama hayaller hayatlar işte. Sen benim gözümde songülsün heidi ablam. Olmamışsın gel dümdüz pantolon tulum vb. giy canım feda tarz olucam dekolte olucam diye 2036 da geriye dönüp baktığında ağlarsın artık. Ah ah senin torunların falan neyse.....

Jennifer Garner

Sanki terziye aman aman alt tarafı oscar bitmediyse kalan kumaşı ekliyi ver şuraya al bilmem kaç dolarını boşver. Aslında elbise ayakkabı çok güzel ama o saçma sapan kumaş kuyruk ıhhh aslında düz olsa yine gideri olabilirmiş ama işte.

Jennifer Lawrence

Bu kız allahım allahım nasıl itici gülüyo çakıcaksın bir tane yapışıcak oscar abiye. Neyse hiçte beğenmedim. Yani üstü bi anlamsız altı bi anlamsız. Bolero giyse görümce mode on hjdsfhj :D
O kolyeye hiç girmiycem.

Kerry Washington

Öncelikle zahmet edip ruj sürseymiş. Şimdi kıyafet bende bir algı problemi yarattı. Üst deri alt kumaş algılayamadım ne anlamsız bir kıyafet beğenmedim hani o beyaz kısımdaki siyahlıklar olmasa belki gideri olurdu ama hiç hoş olmamış bence. Yüzükte çok gereksiz ay bu ne biçim kırmızı halı.

Lady Gaga

Gaga bile kapalı geldi ya gagaya maşallah. Öncelikle sevgili nişanlısı bana yaşlı gibi gelmişte ama daylan gibi jojukmuş hdfbf :D Neysem geliyim kıyafete. Ya aslında gaga en iyilerden ama kıyafeti süper orantısız. Özellikle göğüs kısmını hiç bepenmedimi söylemeden geçemeyeceğim.

Margot Robbie
Ay ben bu kızı çok beğendim. O çantasın da bulunan püskül ilk başta göz alsa da bütün basit havayı almış. Bravo.

Rachel McAdams

Elbisesi çok kötü küpeler dun gibi sırt dekoltesi müko. İşte kırmızı halı görüntüsünün özeti!

Saoirse Ronan 

Aslında elbise güzel olabilirmiş ama bi uyumsuzluk var gibi fea değil ama. Saçlarda gitmiş yazık ya. Tiftk tiftik o ne biçim saç. Sabahki hortlak halimdeki saçlarım bile daha hacimli ve güzel ayol.


Bir Kırmızı Halı yazısı da bitti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder