21 Mart 2016 Pazartesi

Dangerous Woman // Ariana Grande





Ariana benim queen beybim doğrusu Beyonce tabiki baş divam ama sonra arkasından en çok ariana severim. Bence selena,demi,miley hatta TAYLOR gibi sanatçılardan daha başarılı bir sesi var. En başta kendine özgü bir tarzı olduğunu düşünütor ve kendisini destekliyorum. Üstelik canlı sesi ve ses kayıtlarında aynı ses aynı tiz aynı çıkış aynı iniş kısacası kız pro müko.

Şimdi yeni şarkısı "Dangerous Woman" hakkında konuşacağız..



 Şarkı için tasarlanan yeni tarzına B-A-Y-I-L-D-I-M.. Eskiden hep kedi kulak taçlar takarken artık maskeli bir tavşan! Aynı dönemde "Be Alright" şarkısı çıktı ama benim favorim D.W.  B.A daha çok youtube kanalları için giriş şarkısı olmalı özellikle bir bölümü tam o yani.


 Şarkıdan biraz kanlı bıçaklı böyle hapishaneli sözler beklesemde yoğun bir biçimde aşk şarkısı olduğunu farkettiğim an yıkıldım. Oysaki klipte Demi lovato confident gibi olur diye umut ederken çıkacak klibin hiçte olmayacağını anladım (klip çıkmadı cümleyi kuramadım geç)...


Sonra bu fotoğraflar ortaya çıktı hay yarabbim yoksa düşündüğüm gibi mi olacak diye sevinmeye başladım.


Ariana Snapchat hesabından da bol bol duyurdu şarkıyı. Bu kızı sevme nedenlerimden biride hiç bir zaman gündeme kurban gidip sapıtmadı.


Fotoğrafa tıklayarak ariana hanımın sayfasına gidip tea bölümünden foto çekimlerine shop bölümünden             e haliyle alışveriş kısmına gidebilirsiniz.



Şarkılar 1 TL bile değil albüm tamamiyle 13 TL ama ben size spotify den bedavaya hunharca dinlemenizi öneririm. Hem paşa paşa bekliyim bütün albümüde dinleyebilirsiniz.


Sağlıcakla kalın ve şarkıya kulak verin.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder