3 Nisan 2016 Pazar

AGDW



Geçen hafta klibi çıkmadan şarkıyı incelemiştim şimdi gelin klibe bakalım.


Öncelikle geçen hafta yazdığım şu sözleri geri alıyorum

Maalesef gündeme kurban gitti.


Şimdi sizlere harika bir şarkıyı klibi ile batıran bir ünlü dramı göstereceğim.


Klip yukarıdaki 4 sahneden ibaret yorulup izlemeyebilirsiniz. Heee yok arkadaş ben izler 5 dakikamı boşa harcarım diyosan koyarım linki aşşağıya ama benim bir blog yazımıda okuyabilirsin tabi sen bilirsin güzel kardeşim <3 <3 ( keko face kalpleri)

Gerçekten çok hayal kırıklığına uğradım hani bişeye benzese içim gitmicek ama olmamış bu tarz ona. Böyle tam bir ergen olmuş. Ariana bacım senide kaybettik başımız sağolsun.

Ya şu çıplak sesle güzel kıyafetleriyle söylediği klip olaydı keşke
Yapıcak bişey yok napalım bay bay ARI.

Benim sevdiğim video= ARIMAY23 Ölü klip= ARIANADW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder