10 Nisan 2016 Pazar

IVY PARK // 14 NİSAN


Evet biliyorum aklınızda deli sorular. 14 Nisan yazarken 10 nisanda gelen yazı falan. IVY PARK ne Yukarıdaki Kim?





IVY PARK bir Beyoncé projesi. Taaaaa Aylar önce Beyonce'nin Topshop ile ortaklık yapacağı belliydi ve yine TAAAAAAAA     A  26 Eylül Global CITIZEN performansında görüntüler vardı hepimiz performansı ağzının salyası akarak izledik bir insan evladıda "ay anam orda ıvy park yazıyo acep nedir" demedi. Ve şimdi birden instagramda önce bu resmi gördük.


Ve zaten nefeslerimiz kesildi. Ben daha park demirlerinde böyle cool takılamadım kızım sen iki halkada nasıl rahatsın.


Bu isim kızı Blue IVY'den gelmiş olmalı. Yani öyledir heralde başka nereden gelecek.


Beyonce yine nefes kesen bir sunum yaptı. Eğer hayatınızda bir kere konsere gidecekseniz bu kesinlikle Beyonce olmalı hem doya doya hava atabileceğiniz hemde verdiğiniz paranın hakkını alıp gerçek anlamda bir şölen seyredebileceğiniz konserleri var. Yeni Turu Formation başlamak üzere. Ülkemize henüz gelmedi gelmiyor :(   ( Formation Yazım= Formation23 )


MRS. CARTER SHOW (Nisan 2013- Mart 2014) 132 Konser.


ON THE RUN TOUR JAY Z-- BEYONCE (Haziran 2014-Eylül 2014) 21 Konser.




Hmmm. Ok. Oldu o zaman İstanbula gelirse gideriz. (GİDEMEDİ) Şaka bir yana gerçekten hayatımda bir kez dışarı çıkıp eğlenme hakkım olsa bunu gururla Beyonce konserine kullanırdım. Öncelikle kostüm sonrasında dans herşey nefes kesici ve büyüleyici. Üstelik herşeyin bir hikayesi var. Mrs. Carter dünya turu Blue Ivy doğduktan bir süre sonra başladı Blue Ivy yürümeye başladığında tur bitti yaklaşık 1 Sene süren turun her gösterisi ayrı bir ruh taşıdı.


Hemen Özel bir site açıldı bile. Ayrıca Youtube hesabına yüklenen kısa videoyu mutlaka izleyin.
( Video Linki= IvyParkY23)


14 NİSAN tarihinde :
Mağazalarına gelecek. bu nedenle takipte kalın = ıvyparkw23

Şimdi Sizi harika görsellerle baş başa bırakıyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder