8 Mayıs 2016 Pazar

MET GALA 2016



Yılın merakla beklenen törenlerinden MET GALA bu hafta gerçekleşdi. Ve her kırmızı halı gibi adam gibi giyenen elle tutulan bir şahıs YOK!



Bu sene teknoloji üzerine bir konsept vardı. Genel olarak gri gri giyinip gelmişler.
Şimdi bakalım kim nasıl rezil olmuş.


Beyoncé Giselle Knowles Carter

Evet ismin maşallahı var skhdvjh :D Neyse artık kıyafetine bakalım! Hiç beğenmedim. Elbise topla 6 Milyon DOLAR. Yaklaşık 18 MİLYON TÜRK LİRASI. Makyaj desen makyaj değil. Olmamış açıkçası. Yani verdiğin paraya ben 1 okul için ömürlük elbise yaptırırım.
 Bakınız  şöyle gelse ömüre bedel. Her inci 8 bin dolar höyt be. 


Gigi Hadid-Zayn Malik

Herkes öldü bitti bunlara. Ama ben o kadar bayılmadım özellikle zayn öylesine bir takım elbiseye folyo dolamış gibi. Gigi hoş makyajını çok sevdim


Kendall Jenner- Zendaya Coleman

Hemen hemen aynı yaşta iki güzelimiz. İkiside gerçekten hoş gözüküyor. Sadece zendaya tek kol değilde 2 kol yapsaymış keşke dedim. Genel olarak baktığımda Kendall daha alımlı gözüküyor

Katy Perry

Katy hakkında bir şeye karar veremedim. Aslında hem çok hoş gözüküyor hemde kötü. Kıyafetini gerçekten beğendim ama saçlar pek olmamış. Geçen sene böyle gelse daha iyiymiş bu konsept çin kıyafetine daha çok uyuyor.


Kim kardashian-Kanye West

Kim kardashian duba ve bidon gibi şişmeye devam ederken ben Kanye West beye acıdım açıkçası. Bu kadına bir şey olmuş çökmüş sanki.  Tipi kaymış eeee onca yüz operasyonu çökersin böyle aşağıya eski bir kim fotosu koyucam işte o zaman Kim kardashian kim kardeşim dersiniz.
Sakin öldürmeyin beni hfvf. 

 ifşanın kıralı!

   
Kylie Jenner

Üvey ablasından aşağı kalır yanı yok bu kızında. Neyse beğenmedim afedersiniz ama öküz gibi 
olmuş after party zamanı kesinlikle daha iyi gözüküyor. Bu kızda daha 18 cildine yazık ediyo ya.

 ifşaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Lady Gaga 

Lady gaga geri döndü. Milyon defa giydiği iğrenç ayakkabıları.
Ceketi ve üstü güzel ama mayo yerine daha uzun bir şort gelse iyii olurmuş. Saç dipleri gelmiş bide ıyyy. After parti zamanında daha iyidi.


Lorde

O canım cool girl yerini "Prensesler gibiydim ben baba evinde" olmuş bune. İğrenç! Gözümdeki yeri tamamen bitmiştir.Eliyle beraber kafayıda kırdı bu galiba

Nicki Minaj

İğrenç olmuş. Gözlerim kanadı resmen. Hiç beğenmedim.. Bune yani. Ne olduğu belli değil saçma sapan bişey. Keko keko allahım para var zevk yok.

 Nicole Kidman

Elbisesi saçı başı gerçekten hoş görünüyor ama göğüs dekoltesi gitmemiş. Neyse görmezden gelebilriz bunu.


Rita Ora

Ay buna Bayıldım yaaa ön kısmı biraz kötü ama onun dışında harika saçı başı herşeyi harika.


Demi Lovato                                  Selena Gomez

Demi hakkında konuşamıyorum bir insan bu kadar iğrenç olabilir kaynanalar bile artık daha iyi giyiniyo baldızlar görümceler bu ne hal be bi kere adam gibi giyin şunun yanında Selena bile daha iyi gözüküyo selananın ayakkabılarına hasta oldum çok cici.


Solange

Saçlardan ayaklara BERBATTTTTTT Onlar ne biçim ayakkabı migrostan alınmış barbienin içinde çocuklar giysin diye çıkan ayakkabılar gibi şeffaf ayakkabı mı olur ya.

Taylor Swift

Saç baş yani herkes neden bu kadar kötü anlayamadım gitti arkadaş Altın Kelebek ödüllerinde bile daha iyiydi millet.


Claire Danes

Başta basit bir disney prensesi sonrasında ışıklı bir elbise. Aman ne kadar yaratıcı diyip alay etmek isterdim ama en iyi bu olmuş sanırım.


Kristen Stewart 

Saç makyaj dışında beğendiğim bir tip olmuş.


Ve after parti güzelleri. Burda hepsi mükemmel olmuş cidden.


Gecenin haberleri demi nickiminajın fotosuna etiketlenmeyince trip attı, Katy ve Rita Beyonce nin albümüne gönderme "NOT BECKY" rozetini taktı Becky Jay-z beyin Beyonceyi aldattığı kadına takılan takma isim.. Lordenin alçısını ünlüler imzaladı.

Ayakta uyurken yazdığım yazının sonuna geldik........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder