22 Temmuz 2016 Cuma

NELER OLDU?




Neler Olmadıki!

Neredeyse 3 aydır yazı yazmıyorum. Bunun bir çok nedeni var. İlk olarak Mayıs ayında ablamın nikahı oldu ve bu yüzden bir haftayı kapamak zorunda kaldım evde misafirler bilgisayarı bulamadım bile. Daha sonrasında gelen sınav haftası. Dershane, Düğün,Kına, Tatil,bilmem ne derken uzun süre yazı yazamadım. Sonra geçtim bilgisayara yazacak birşey bulamıyorum. Galalar Törenler geçmiş. Ne yazsam ne yazsam. Baktım böyle olmuyor zaman geçiyor artık size herşeyi açıklama zamanı geldi diyorum.

buarada ne sövmüşüm gfvgvbfh herkesten sonsuz özür geri döndüğümde yazıları düzenliyeceğim.

Bu bir veda değil.

Şuan Blog yazılarını yazdığım bilgisayar özünde ablama ait. Ve Ablam Bilgisayarını alacağından ve bu sene TEOG illetine katılacağımdan bilgisayar Lise zamanına bırakıldı! İyi bir lise kazandığımda istediğim bilgisayara kavuşacağım. Evin laptopu var fakat onda rahat yazamıyorum. Şöyleki 1-1,5 yıllık bir ara veriyorum neredeyse. Bu ara özellikle BLOG için geçerli. Sizden ayrı kalmak istemediğimden yeni bir müjdem var BLOG İÇİN İNSTAGRAM açtım. Onada 1 yıl ara vereceğim ama hem bu yaz olsun hemde aralarda orada etkin olacağım. o yüzden go go go goooo.

İNSTAGRAM= MAY23 = tıklanabilirlink
instagram ismim ise maytwenty_three

XOXO görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder